In English  |  P Svenska

JKC.fi

2016-2017 julkiset valmennukset

TrattiSuunnittele ja varaa 2016-2017 valmennuksesi ajoissa ennakolta!

Toteutamme vuoden 2016 - 2017 aikana kaikille julkisia valmennuksia seuraavasti:

21.-23.11.2016 Tratti Tehokas Myyntineuvottelu
Hotelli Haikon Kartanossa,   Porvoossa!

8.-9.12.2014 Systemaattinen Myyntiprosessi ja Tavoitteet 
Hotelli Haikon Kartanossa, Porvoossa!

14.-16.12.2016 Tratti Tehokas Myyntineuvottelu
Hotelli Haikon Kartanossa, Porvoossa! 

17.-18.1.2017 Systemaattinen Myyntiprosessi ja Tavoitteet
Hotelli Haikon Kartanossa, Porvoossa!

25.-27.1.2017 Tratti Tehokas Myyntineuvottelu
Hotelli Haikon Kartanossa, Porvoossa! 

16.-17.2.2017 Funnel Effective Sales Negotiation
Hotelli Haikon Kartanossa, Porvoossa! Training is in English !

13.-15.3.2017 Tratti Tehokas Myyntineuvottelu
Hotelli Haikon Kartanossa, Porvoossa

3.-4.4.2017 Systemaattinen Myyntiprosessi ja Tavoitteet 
Hotelli Haikon Kartanossa, Porvoossa!

15.-17-4.2017 Tratti Tehokas Myyntineuvottelu
Hotelli Haikon Kartanossa, Porvoossa

Mikäli osanottajia on 6 tai enemmän, kannattaa pyytää yrityskohtaisesti räätälöityä tarjousta

Mikäli valmennettavia on vaikka esim. 6 henkilöä kannattaa pyytää tarjous omasta räätälöidystä valmennuksesta.

Suunnittele ja varaa 2016-2017 valmennuksesi ajoissa ennakolta

Berätta om du vill ha träning på Svenska!

Yöpyminen kurssipaikalla on suotavaa. Kurssikeskus veloittaa erikseen täyshoitokulut. Varmista paikkasi ilmoittautumalla nyt!

Ota yhteyttä ja kysy lisätietoja sekä pyydä ohjelma! Suunnittele eri valmennus-vaiheista oma valmennusohjelma kokonaisuus  yhdelle tai useammalle henkilölle.

Tratti -tehokas myyntineuvottelu

Tratti -myyntivalmennus on kolmen päivän mittainen tiivis myyntikoulutus, jonka aikana koko myyntineuvottelu prosessin vaiheet harjoitellaan käytännössä neuvottelun aloituksesta kaupan päättämiseen. Teorian osuus on 30% ja käytännön 70%.

Kaikki osanottajat osallistuvat kaikkien harjoitusten suunnitteluun ja toteutukseen. Jokaisen harjoituksen jälkeen osallistujat saavat palautteen suorituksestaan.

Valmennuksen tavoitteena on parantaa osallistujien taitoja ja tehostaa kaupankäyntiä sekä saada aikaan parempia tuloksia.

Valmennuksessa opit:

  • Millainen on systemaattinen myyntineuvottelu
  • Kuuntelemaan asiakasta
  • Kartoittamaan asiakkaan tarpeet
  • Räätälöimään ja myymään tarjouksen
  • Päättämään kaupan

Jokainen vaihe harjoitellaan käytännössä!

Mikä Tratti on?

TRATTI on Jorma Kylanderin käytännön myyntityön ehdoilla kehitetty systemaattinen ja tehokas asioiden käsittelymenetelmä.

Se on myyntiprosessi ja työkalu myyjälle, joka auttaa häntä toteuttamaan myyntikeskustelun siten että jokaisessa asiakastapaamisessa syntyy tuloksia.

Lähtökohtana ovat asiakkaan tilanne, tarpeet ja ongelmat. Se sisältää kaikki myyntikeskustelun elementit ja sen soveltaminen on helppoa minkä hyvänsä alan myynti- ja asiantuntijatehtävissä.

TRATTI -myyntineuvottelu etenee loogisesti. Valmennuksessa oppilaat oppivat motivoimaan asiakasta, selvittämään hänen nykytilanteensa, kuuntelemaan häntä, selvittämään hänen tarpeensa, tarkentamaan niitä, esittelemään ratkaisun, palvelun tai tuotteen asiakkaan vaatimuksia silmällä pitäen sekä päättämään kaupan tehokkaasti.

Tratti

TRATTI on myös yhteistyömalli myyjän ja asiakkaan välillä. 

JKC:llä on tällä hetkellä 11 eri Tratti-valmennusta eri käyttö tarkoituksiin.

JKC:n eri Tratti-valmennukset

  • Tratti - Tehokas myyntineuvottelu
  • Tratti projektimyynnissä
  • Tratti tuotemyyjän apuna
  • Ratkausumyynnin Tratti
  • Tratti reklamaation hoidossa
  • LaatuTratti
  • Tratti Työhönottohaastattelu
  • Tratti ja Asiakaspsykologia
  • KehityskeskusteluTratti Tratti Asiakaspalvelussa
  • Ohjelmistotuotannon Tratti
  • Tratti Puhelinmyynnissä

Lue artikkeli Tratin synnystä ja kehityksestä

Asiakkaamme ovat poikkeuksetta olleet tyytyväisiä toteuttamiimme projekteihin:

Ilmoittaudu nyt!

Täytä ilmoittautumislomake ja varmista paikkasi!

Jos sinulla on kysyttävää, älä epäröi ottaa yhteyttä!

Mikäli osanottajia on 6 tai enemmän kannattaa pyytää tarjousta yrityskohtaisesta valmennuksesta!

Kurssilaisten palautteita JKC:n myyntivalmennuksista 2011-13

  • Loistava koulutus ! Kurssilla opittuja tekniikoita voi soveltaa myös muuhunkin toimintaan kuin vain myymiseen. Opetuksista saa lisää itsevarmuutta esiintymiseen ja, monesti penseiden, potentiaalisten asiakkaiden kanssa toimimiseen.
  • Myynnin maailma avautui aivan uudessa strukturoidussa muodossa
  • Piti ajatella ja repiä itsestään irti
  • Mielenkiinto pysyi yllä, opin oikeasti – ei mitään sanahelinää
  • Vankka käsitys myyntikoulutusten turhuudesta sai kolauksen...
  • Tosi paljon asiaa, ERITTÄIN HYVÄ KOULUTUS!!
  • Todella innostava kurssi ja tästä jäi paljon liiveihin. Oli upeaa seurata kokeneen ja ammattitaitoisen kouluttajan työskentelyä. Kouluttajan drive tarttui varmasti jokaiseen kurssille osallistuneeseen. Kiitos upeasta kurssista ja hienosta yhteishengestä.
  • Koulutuksessa oli mukava ja rento ilmapiiri.
  • Olen todella tyytyväinen kurssin antiin. Jokaisessa asiakaskontaktissa yritän hyödyntää oppimaani. Lisäksi yritän sovelta Tratin mahdollisuuksia myös muihin tarpeisiin. Ainakin lasten läksyjen kuulustelu on saanut aivan uuden ilmeen, kun lapset pääsevät ”opettajan” rooliin.
  • Kurssin ilmapiiri oli todella hyvä. Mukavan porukan kanssa jaksaa tehdä töitä pidempäänkin.
  • Parasta oli käytännön harjoittelu ja uusien tilanteiden opiskelu. Työpäivät olivat pitkiä mutta suurta väsymystä ei ilmennyt, kiitos ammattitaitoisen kouluttajan.oli hyvä että tapahtumat videoitiin ja yhdessä kommentoimme toisten suorituksia, tämä antoi ainakin itselleni tärkeää tietoa kehitystarpeistani.
  • Tekemisen kautta oppiminen ja vuorovaikutus sekä tietenkin innokas opettaja
  • Sai oppia käytännön myyntitilanteiden hoitamiseen, yhdessä tekeminen ja arviointi. Sai oppia omasta käyttäytymisestä myyntitilanteessa.
  • Selkeä esitys selkeästä työkalusta, joka on helppo suoraan sellaisenaan ottaa reaalimaailman asiakastilanteisiin.
  • Käytännön harjoittelu pakotti miettimään omaa toimintaansa huolella. Vaikka en pidä kameroista, koin saadun kritiikin kehittäväksi ja siksi pidin harjoituksista.
  • Parasta oli lyhyesti sanottuna kokonaisuus
  • Yksittäistä parasta on vaikea nimetä, kokonaisuus oli balanssissa. Tratti on loistava työkalu, jonka käyttämistä käytännössä harjoiteltiin. Videoharjoittelu osoittautui hyvin tehokkaaksi menetelmäksi.
  • Käytännönläheinen: ensin teoriaosuus, sitten harjoittelu = hyvä kokonaisuus
  • Täyttä asiaa
  • Ainutlaatuinen kurssi!
  • Videoinnin antama mahdollisuus oikeasti peilata omaa ja muiden toimintaa. Hyvät monipuoliset palautteet.
  • Aina konkarikin voi oppia – nyt alkaa harjoittelu
  • Käytännönläheinen, koulutuksena itselleni aivan uudenlainen. Palaute asiallista ja rakentavaa. Erinomaisen systemaattinen käytännön toimintamalli (Tratti)
  • Käytännönläheistä, joutui laittamaan itsensä peliin. Hyvä tyyli opettaa asioita, asiat jäi mieleen ja laittoi miettimään. Uskon, että tulee tavaksi toimia! Omat virheet selvisi, voi muuttaa kun tietää viat! Itsetunto parani.Kiitokset!
  • Upea kokonaisuus!Loistava kurssi! Hyödyt näkyvät heti jokapäiväisessä toiminnassa
  • Erinomainen setti kaikkiaan.
  • Erinomainen juttu! Kokemus sanoo, että tämä toimii.
  • Käytännönläheinen, hyvät harjoitukset, persoonallinen ote. Herättävä koulutus.
  • Runsaat harjoitukset todellisten tilanteiden pohjalta. Meille räätälöity kurssi.
  • Kurssi on hyödyllinen kaikille, jotka ovat asiakkaiden kanssa tekemisissä. Antaa vinkkejä kuinka tulee toimia tilanteissa.
  • Koulutus eteni hienosti ensi kontakteista kaupan sulkemiseen
  • Selkeä ja yksinkertainen raami, joka kuljettaa myynnin onnistuneeseen loppuun.
  • Paras myyntikoulutus, jonka olen käynyt
  • Lärde mig struktuera upp “kundatackerna” ännu mer. Förarbetat och genomtänkt måste det vara.
  • Nyt tämä homma puhkesi kukkaan, tuli suuria elämyksiä mm. tarvekartoitus, tarkennus ja hyväksynnät aktiiviseen käyttöön!
  • Vihdoinkin puhutaan siitä, mistä myyntityössä on kysymys!
  • Antaa eväät juuri omaan käytännön työhön
  • Myyntitilanne mallinnettiin hienosti ja uskon, että tätä mallia pystyy ja tullaan hyödyntämään oikeissa työelämän tilanteissa. Vaikka en itse edes tee myyntityötä, koin valmennuksen todella innostavana!
  • Everything was great. I learned a great deal of new & interesting things.
  • Excellent down-to-earth way of working, target driven.
  • Training went well and it was  practical. Trainer helped to understand the total sales process. This training helped for better understand of needs + requirements in the sales process.
  • Good and effective. I can with pleasure recommend this training to any person who is involved with sales.
  • Thanks for an interesting, educating, relaxed but intensive and well performed training.
  • Trainer was very effective and made sure that  the concepts were learned. Highly recommend this training. Well done!
  • Cases & analysis, very good working tools & models
  • Training program was interesting and spectacular!
  • Practical training, analysis made by colleagues and trainer will help me to better understand selling
  • Training program is really advised. Very good! Thank you! I am sure I will use this structure to increase the number of my new clients.
  • Interesting! I have never participated in trainings like this! SUPER!
  • Examples from practice. All important issues explained in details and very well.
  • Very intensive training, really good things to use in practice. Thank you!
  • I understand one difference between ordinary seller and perfect seller. Ordinary seller prepare arguments and perfect seller questions.
  • In practices you see yourself doing all mistakes. You notice all what we could have utilized better years ago!!

Ilmoittaudu nyt!

Täytä ilmoittautumislomake ja varmista paikkasi!

 

Vakuudeksi

Söderkulla 12.05 2013
Jorma K Kylander
JKC OY Consulting