In English  |  P Svenska

JKC.fi

Konsultti- ja valmennuspalvelumme

Lähtökohtana asiakas

Kaikki JKC:n kehittämisohjelmat räätälöidään asiakkaan tarpeisiin sopiviksi. Lähtökohtana voi olla kentällä tapahtuva myynnin tehokkuus- ja kenttäanalyysi ja aina tehtävä etukäteisselvitys asiakkaan tilanteesta, toivomuksista ja tarpeista.

Myynnin kehittämisohjelma rakennetaan yhdessä asiakkaan kanssa mahdollisimman käytännönläheiseksi.

Tarjottavat konsulttipalvelut:

  • Myyntijohdon coaching ja sparraaminen
  • Myyntiorganisaation toimintojen kehittäminen ja sparraaminen
  • Myynnin tehokkuus- ja kenttäanalyysit
  • REKRYTESTI - Myyjien myyntitaitojen testaus (Katso lisätietoja)
  • Myyntiorganisaation tehokkuus ja ajankäytön tutkimukset
  • Myyntitoiminnan käsikirjan rakentaminen ja räätälöinti yrityksille
  • Myyntiprosessi- ja asiakashallintaprojektit ja -työkalu

Koulutuspalvelut:

  • Tratti-myyntivalmennus (katso eri Trattivalmennukset sivulta Mikä Tratti on?)
  • Myyntiprosessi- ja Asiakashallintavalmennus
  • Miten puhelimessa myydään tapaaminen
  • Myynnillinen esiintymistaito
  • Kuinka kauppa päätetään
  • Millainen on hyvä kuuntelutaito
  • Myynti- ja asiakaspsykologiavalmennus (Lisätietoja Mypsystä)
  • Puhelinmyyntitaito
  • Asiakaspalvelutaito
  • Ajankäytön tehokkuus - Teenkö oikeita asioita vai Teenkö asiat oikein
  • Työhönottohaastattelutaito
  • Kehityskeskusteluosaaminen
  • Luovuutta Projektien suunnitteluun
  • Esiintymis,- ja esittämistaito
  • Kouluttajakoulutus
  • Huumeet ja alkoholi sekä niiden vaikutus työhön - Erilaiset tietoiskut ja esitelmät

Juuri oikeaan tarpeeseen

Huolellinen valmistelu takaa sen, että kurssilla puhutaan oikeista asioista oikeilla termeillä, eikä valmennuksessa ole asiakkaan kannalta turhia osia. Jokainen valmennusryhmä ja valmennettava yksilö on erilainen.

Erilaisuus otetaan huomioon valmennusta suunniteltaessa ja toteutettaessa. Jokaisen valmennettavan tarpeet huomioidaan. Tästä syystä JKC:n osanottajamäärä yhdellä valmennuksella on rajoitettu enintään 12 henkeen.

Jokainen valmennus räätälöidään asiakkaan toimialan ja tarpeiden mukaisesti huomioiden kunkin yksilölliset erikoistarpeet.

Julkiset valmennukset

Valtaosa JKC:n toteuttamista valmennuksista on yrityskohtaisia valmennuksia. Järjestämme kuitenkin rajoitetusti myös erittäin suosittuja julkisia myyntivalmennuksia.

Myös julkisissa valmennuksissa on voimassa JKC:n laatutakuu; No good, no pay. Kokeilu on riskitön!

Lue lisää julkisista valmennuksista.

Mikäli osanottajia on 10 kannattaa harkita oman räätälöidyn valmennuksen toteutusta.

Annamme taitoja - emme teoriaa

Valmennukset, joita tarjoamme, eivät ole valmiita "paketteja", vaan jokainen kurssi räätälöidään vastaamaan asiakkaan tarpeita ja toivomuksia. JKC:n vahvuutena on kevyt organisaatiorakenne, joka takaa joustavuuden ja tehokkuuden.

Asiakkaalle tämä merkitsee parempaa palvelua, tehokkaampia valmennuksia, parempaa osaamista ja tuloksia. Lue lisää Opetussimulaattoristamme.

Mitä se maksaa?

Lähtökohtana on, että asiakas päättää itse, mitä koulutus maksaa:
Yritys voi päättää käyttävänsä esim X ?/ henkilö / vuosi tai, että sovitut ryhmät saavat X päivää / vuosi.

JKC sopeuttaa valmennuksen asiakkaan tarpeisiin ja resursseihin.

Hintataso on vakaa ja JKC sitoutuu toteuttamaan valmennusprojektin koulutukset samalla yhteisesti sovitulla hintatasolla.

Laajempien projektien yhteydessä investointi yhtä valmennusta kohden on luonnollisesti pienempi kuin yksittäisen valmennuksen ostaminen.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset

Jorma Kylander, johtava konsultti
+358 400 460 893

Sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@jkc.fi